You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Comités

Clubbestuur en werkcomités

In de dagelijkse werking van de club geldt het principe dat alle leden van het clubbestuur (raad van bestuur) zich engageren om taken op te nemen waar en wanneer dat noodzakelijk is om de vlotte werking en continuïteit van de club te garanderen. Daarnaast zijn er enkele comités of permanente werkgroepen die focussen op een specifiek domein of onderdeel binnen de clubwerking. De samenstelling van deze permanente werkgroepen kan ad hoc wijzigen (bvb omwille van bepaalde (professionele) expertises die aanwezig zijn binnen het clubbestuur zelf of in het ruime vrijwilligerskader van de club.

In elke permanente werkgroep zetelen minstens twee leden van het clubbestuur. Zij nemen de coördinerende rol op en zorgen voor rapportering tijdens de vergaderingen van het clubbestuur.

Naast deze werkcomités en de maandelijkse bestuursvergaderingen, is er door de grootte van de werking ook nood aan een team van mensen die bezig zijn met de operationele aspecten die snel moet kunnen schakelen om de dagdagelijkse werking te garanderen.  Dit team staat in voor de operationele dagdagelijkse werking en escaleert indien nodig enkel topics tot op clubbestuursniveau.  

Samenstelling comités

Administratie

Rudi Tackaert (GC), Guido Anthuenis (schatbewaarder) Tim Leys (AVJO) Hubert Adam (ondervoorzitter), Andries (Subsidiedossiers)

Takenpakket :

  • Boekhouding
    • Het geheel aan boekhoudkundige, administratieve en financiële verplichtingen
  • Bondsadministratie
    • Naleven van de verplichtingen van de club tov KBVB, Vlaamse…, stad Dendermonde..
    • Administratie sportongevallen
  • Vrijwilligersadministratie
    • Beheer lijsten, toelatingen…
  • Subsidieaanvragen

 

 

Communicatie en Web

Adam Hubert, Leys Tim, Tackaert Rudi (GC), Vlaeminck Jozef (Website), Brent Van Den Abbeele (communicatie extern Instagram/facebook), Eva Uyttenhove (Twizzit/Instagram/Facebook communicatie jeugd)

  • Verzorgen publicaties via diverse kanalen
    • Social Web (Fb/instagram)
    • Twizzit
    • Website
  • Juventusnieuws (papieren nieuwsbrief, deur aan deur in Schoonaarde)
  • Interne nieuwsbrieven, flyers, affiches kantine
  • Persartikels

Festiviteiten en evenementen

Bogaert Roeland, Van Hoecke Lieven , Van Acoleyen Luc, Van Riet Carl, Van Hauwe Filip, Van Hauwe Leo, Van Den Abbeele Lars, Van Den Abbeele Lieven, Van Der Putten Johan, Bogaert Andries , Bogaert Philip, Brent Van Den Abbeele, Quinten Van Hauwermeiren, Jenno Van Hauw, Stef Van De Velde

  • Nemen de lead in de organisatie van alle festiviteiten en evenementen van de club
    • Planning
    • Toelatingen
    • Bestellingen voeding en dranken
    • Huur horecamateriaal
    • Uitnodigingen (ism Comm en Web)
    • Inschrijvingslijsten
    • Opvolgen betalingen
    • Werkschema

Infrastructuur en kerkoven
Adam Hubert, Adam Marc, Tackaert Rudi, Van Hauwe Filip, Van Hauwe Leo, Vlaeminck Jozef, Bogaert Andries, Van Acoleyen Luc, Van Hauwermeiren Christophe

  • Controle, onderhoud en herstellingen infrastructuur
  • Onderhoud kunstgrasveld
  • Infrastructuurprojecten
  • Onderhoud kerkhoven

 

 

Sponsoring, reclame en advertering

Baeke Koen, Willems Kenneth, Carl Van Riet

  • prospecteren en werven sponsors
  • verkoop reclame en advertentieruimte
  • relatiebeheer sponsors
  • facturatie
  • opvolgen betalingen
  • bestellingen (borden e.a)
  • organisatie sponsorhappening (i.s.m. festiviteiten en evenementen)

Uitbating en wedstrijdomkadering
Van Acoleyen Eduard, Van Den Abbeele Lieven, Vlaeminck Jozef, Willems Kenneth , , Adam Hubert, Van Der Putten Johan, Van Hauwermeiren Christophe (Dames), Bogaert Andries, Van Der Putten Johan

  • alle activiteiten en taken die een vlotte organisatie van een thuiswedstrijd waarborgen
    • inkomgelden en tombola
    • verkoop drankbonnetjes
    • toogploeg
    • begeleiding, betaling en maaltijd scheidsrechters
    • onthaal bezoekende ploeg & bestuur
    • ruststanden & uitslagen wedstrijden
    • spelersuitrustingen
    • flyer samenstelling ploegen
    • boterhammen of broodjes na de wedstrijd

Dameswerking

Christophe Van Hauwermeiren (organisatie) , Tim Leys (Ondersteuning admin), Lieven Van Den Abbeele (ondersteuning sportief)

Takenpakket : organisatie dameswerking, sportieve en extra-sportieve opvolging

Sportieve cel

Leden: Bogaert Philip, Clement Guy, Van Hoecke Lieven , Van Den Abbeele Lieven, Van Der Putten Johan , Van Sinaey Patrick T1, T2, TVJOs jeugd
Opdrachten: scouting en evaluatie spelers en kandidaat-spelers, aansluitingen, contractbesprekingen, bewaken voetbalvisie seniors en jeugd, doorstroming jeugdspelers naar 1° elftallen seniors en dames.

 

Operationele dagelijkse werking

Volgende personen staan in voor de dagelijkse opvolging van de operationele activiteiten op Juventus.
Naast de comités die regelmatig samenkomen , focussen deze personen op het dagelijkse reilen en zeilen op de club.

  • Tim (Jeugd)
  • Christophe (Dames)
  • Lieven (Heren)
  • Hubert ( Communicatie)
  • Jef (Infra)
  • Andries (Logistiek)
  • Guido (Financieel)
  • Rudi (Admin)